Media- en communicatietraining (adviseurs) "*" geeft vereiste velden aan PersoonsgegevensNaam* Voornaam Achternaam Bedrijf + functie E-mailadres* Telefoon*Mijn rol als adviseur in de mediaIk heb contact met de journalistieke media: Nooit Incidenteel Regelmatig Het initiatief voor het mediacontact gaat meestal uit van Mijzelf Journalist Ander Ik beschouw mediacontacten als gewenst/ ongewenst, omdat....Ik bereid me voor op mediacontacten Meestal Soms Nooit Zoja, ik bereid me voor door....Als adviseur zijn mijn sterke punten... Als adviseur zijn mijn aandachtspunten.... Mijn algemene beeld over de huidige media en journalistiek is....In mijn relatie met de media zie ik ruimte om een positief verschil te maken Jazeker Ik zou niet weten hoe Ik kan het verschil (proberen te) maken door ....Het imago van onze organisatie vind ik uitstekend Goed Matig Slecht Kan beter Het imago van onze organisatie wordt verbeterd als....Mijn persoonlijke doelstellingenIk heb eerder een media- en communicatietraining gevolgd Ja Nee Zoja, wat ik daar heb geleerd/ mij is bijgebleven is....De aanleiding voor de komende media- en communicatietraining is... Mijn belangrijkste concrete (leer)doelen m.b.t. deze training zijn....Ik zie de meerwaarde van het gebruik van sociale media in wel niet Mijn belangstelling voor de training gaat uit naar de volgende onderdelen: Kernboodschap Persoonlijke presentatie/ woordvoering Non-verbaal gedrag Risico- en crisiscommunicatie Identiteit en imago Sociale media kritisch interview Priming en framing Sensatiebeluste en tendentieuze journalistiek kloof politiek en bewoners Voor de lunch houden we graag rekening met eventuele (dieet)wensenWat ik ook nog aan jullie kwijt wil.... Δ