Workshop Natuurlijk Presenteren & Media "*" geeft vereiste velden aan PersoonsgegevensNaam* Voornaam Achternaam Bedrijf + functie E-mailadres* Telefoon*Mijn ervaring met de mediaIk heb contact met de journalistieke media: Nooit Incidenteel Regelmatig Soort medium Krant Radio Regionale TV Landelijke TV Vakbladen Internet Het initiatief voor het mediacontact gaat meestal uit van Mijzelf Journalist Ander Ik beschouw mediacontacten als gewenst/ ongewenst, omdat....Ik bereid me voor op mediacontacten Meestal Soms Nooit Zoja, ik bereid me voor door....In het mediacontact beschouw ik mijn positie, over het algemeen als Gelijkwaardig Ongelijkwaardig Omdat... Mijn laatste interview was bij.... Over dit interview was ik tevreden/ ontevreden, omdat...Bij interviews zijn mijn sterke punten.... Bij interviews zijn mijn aandachtspunten... Bij een persoonlijke presentatie zijn mijn sterke punten... Bij een persoonlijke presentatie zijn mijn aandachtspunten.... [Optioneel]Voor een indruk van mijn manier van presenteren zijn eventueel de volgende links (max.3) online beschikbaar:Mijn algemene beeld over de huidige media en journalistiek is....In mijn relatie met de media zie ik ruimte om een positief verschil te maken Jazeker Ik zou niet weten hoe Ik kan het verschil (proberen te) maken door ....Onze organisatie beschikt over een communicatie- en/of publiciteitsplan Ja Nee Het imago van onze organisatie vind ik uitstekend Goed Matig Slecht Kan beter Het imago van onze organisatie wordt verbeterd als....De drie kernwaarden (karaktertrekken) die ik associeer met de identiteit van onze organisatie zijn:Voorbeelden van kernwaarden: zorgzaam, eerlijk, duurzaam, onafhankelijk, creativiteit, verbinding, betrokken, speels, integer, humor, geloof enz.Mijn persoonlijke doelstellingenIk heb eerder een media- en communicatietraining gevolgd Ja Nee Zoja, wat ik daar heb geleerd/ mij is bijgebleven is....De aanleiding voor de komende media- en communicatietraining is... Mijn belangrijkste concrete (leer)doelen m.b.t. deze training zijn....Ik zie de meerwaarde van het gebruik van sociale media in wel niet Op het gebied van sociale media gebruik ik (nog) niets Facebook Instagram Linkedin Twitter Youtube Mijn belangstelling voor de training gaat uit naar de volgende onderdelen: Kernboodschap Persoonlijke presentatie/ woordvoering Non-verbaal gedrag Risico- en crisiscommunicatie Identiteit en imago Sociale media kritisch interview Priming en framing Sensatiebeluste en tendentieuze journalistiek Voor de lunch houden we graag rekening met eventuele (dieet)wensenWat ik ook nog aan jullie kwijt wil.... Δ